Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
298

Over mij

Ik ben leerkracht op basisschool Klavertje vier in Hoofddorp. Daar geef ik de kinderen van groep 8B les.

Over mijn reis

Via onze stichting MeerPrimair ben ik uitgenodigd om deel te nemen aan een studie reis naar Zuid Afrika. Deze reis wordt helemaal geregeld door de Stichting AfricEN.

Ik zal op de W.A. ROSSOUW PRIMARY SCHOOL in Montagu lessen verzorgen op het gebied van sport en cultuur.

Onze school, Klavertje vier te Hoofddorp heeft een sponsorloop gehouden. Hiermee is een behoorlijk bedrag opgehaald voor een aantal goede doelen. Onder deze doelen valt ook Stichting AfricEN (zie http://www.africen.nl/).

Met een deel van het geld ga ik sportattributen aanschaffen voor de bovengenoemde school. Ook ga ik daar gym geven en lessen op het gebied van cultuur.

Indien je de site van AfricEN bezoekt, zie je aan de rechterkant de nieuwsbrieven, hierin staat beschreven wat we o.a. gaan doen.

Doeii, Bart.

Bezochte landen

Ik heb 24 landen (10%) bezocht:

Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië, Singapore, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zwitserland.